judit

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av judit hällgren - 4 maj 2011 18:07

Japp igår var det skol DM i innebandy, och jag spelade såklart för Livets Ord. Först var det fem gruppspels matcher och dom gick inte så bra kom nätt och jämt med och då var det ju kvartsfinal som man då lyckades vinna! Och så heltplötsligt var man i semifinal !! Och då mötte vi Gottsunda som vi redan hade mött i gruppspelet och förlorat mot, men så vinner vi den !! Och då blev man ju super glad man var i final, första gången Livets Ord kommit till final med ett dam lag!! Och i finalen möter vi Storvreta... fast dom hade vi vunnit mot i gruppspelet så man kände sig inte så nervös. Och så efter typ efter 3 min gjorde Debbi mål så hade man 7 min att kämpa och stoppa dom andra från att göra mål ... (det var 10 min matcher) Och som ni säkert redan har förstått så gick det 7 min och vi vann !!!! :D :D :D och jga vart så glad att man bara skrek av glädje ! Det var så otroligt man fattade knappt att det hade hänt!! :D :D :D :D

 

(kunde inte få den större)


/ en glad Juddan

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards